הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה – מירי בלקין

דיאטה און ליין
Skip Navigation Links

דיאטה אינדקס פורומים | דיאטה עם מירי בלקין :: פורומים


כינוי


סיסמא
הרשמה | שכחתי סיסמא

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » חייבת להתחלק איתכם אמנם קוראים לזה "צרות של

על מנת להשתמש בפורום, יש להיות מזוהים במערכת. שם: כינוי, כפי שנרשמת באתר. כנ"ל באשר לסיסמה. מי שלא רשום לאתר, להירשם בדף הבית- בקוביה הוורודה
12/09/2011 20:37

 דובונית אכפת לי
דובונית אכפת לי
Posts: 4630
אפוש תתחדשי smile ותהני זה העיקר למרות שזה מעצבן...
0 קישור קבוע (Permalink)
11/09/2011 12:11

 dany
dany
Posts: 19819
אהבתי

tal_f כתב:
אפי תשכחי , שימי בצד את ההרגשה הזו שמוכרת לכולם.. ותהני מהמקרר החדש.. גם אני חודש שעבר רכשתי מקרר לראשונה (עד היום תמיד קיבלתי מאחרים...) איזה כיף .. אני עדיין עוברת לידו ומחייכת כי הוא כל כך מקסים...
0 קישור קבוע (Permalink)
11/09/2011 11:55

 tal_f
tal_f
Posts: 900
אפי תשכחי , שימי בצד את ההרגשה הזו שמוכרת לכולם.. ותהני מהמקרר החדש.. גם אני חודש שעבר רכשתי מקרר לראשונה (עד היום תמיד קיבלתי מאחרים...) איזה כיף .. אני עדיין עוברת לידו ומחייכת כי הוא כל כך מקסים...
0 קישור קבוע (Permalink)
11/09/2011 07:02

 שאפתנית
שאפתנית
Posts: 8392
אפילה לצערי זה השרות שאנחנו הצרכנים מקבלים היום מהמובילים והטכנאים. פעם היו מגבילים את הביקור שלהם לשעתיים והיום ארבע שעות ומעלה ואת צריכה לשבת ולחכות להם וכמו שכתבת זה באמת מעצבן שהם לא מגיעים במסגרת הזמן שהקציבו וכמובן גם לא מודיעים אבל אין מה לעשות כאלה הם. העיקר שקיבלת את המקרר ואת נהנית ממנו ומכינה מטעמים בריאים ומזינים.
תתחדשי!!
0 קישור קבוע (Permalink)
10/09/2011 11:45

 אשירה
אשירה
Posts: 4292
אפי יקרה,
תתחדשי על המקרר החדש ותהני ממנו.
זה הזכיר לי סיפור שהיה לי עם מקרר, לפני כמה שנים מקררי הטוב והנאמן ששרת אותי במשך כ-35 שנה שבק כשבוע לפני ראש השנה שבו הייתי אמורה לארח את המשפחה אצלי.
הוא היה מקרר מאוד קטן אבל עבד יפה והחלטתי שאחליפו רק כאשר אשפץ את המטבח, אבל הוא החליט להקדים ולסיים את חייו לפני השיפוץ.
הלכנו, בעלי ואני לקנות מקרר. בחרנו, אבל התננו את הקניה בכך שנקבל אותו תוך פרק זמן של יומיים, מקסימום שלושה. כמובן שהבטיחו אבל אחר כך זה כבר עבר לחברת המשלוחים ולהם כלל לא היה אכפת מה שהובטח לנו, להם היו הסדרים שלהם ובערב חג הם היו עמוסים.
רק לאחר שאיימנו שנבטל את ההזמנה ואחרי עצבים מרובים הגיע המקרר ברוב כבוד יום לפני ראש השנה. פתאום הסתבר שהוא לא הצליח לעלות לא במעלית וגם לא במדרגות בגלל הסיבוב, ואנחנו קומה שש. צריך היה להביא מנוף, מזל שמצאתי את השכנים שחונים באזור שהמנוף יכול היה לעמוד, בקיצור זה היה סיפור הזוי.
כל הזמן הזה שמתי את אחותי ומשפחתה על "HOLD" כי באמת לא ידעתי איך זה ייגמר ולא היה לי נעים לבטל.
בקיצור, בערב ראש השנה עשיתי קניות בישלתי והכנתי וחגגנו והכל נגמר טוב. איך עברתי את היום הזה אני עד עכשיו לא מבינה, אבל מסתבר שיש לנו כוחות שאנחנו איננו מודעים להם עד שיש צורך לעמוד במבחן.
בכל אופן מאז אני נהנית ממקרר גדול, מרווח, כמו שחלמתי הרבה שנים. ובקשר לשיפוץ עד היום עוד לא מימשנו אז בסך הכל המקרר הישן עשה לי טובה בכך שסיים את תפקידו, כי אם לא שיפוץ גדול, לפחות לא לסבול בכל ארוח מחוסר מקום במקרר, דבר שהעיק עלי הרבה זמן.

אז שוב אפי, אני בטוחה שתשכחי מהר את עגמת הנפש ותישאר לך רק ההנאה הרבה, כי השוני בין מקרר למקרר לפעמים עושה את כל ההבדל,

שבת שלום.

--
אשירה
0 קישור קבוע (Permalink)
09/09/2011 11:44

 קרולין
קרולין
Posts: 6651
אפי יקריתי,
תתחדשו על המקרר החדש.smile
צר לי שעברת יום מעצבן ומתיש....לצערי כולנו חווינו וכנראה עוד נחווה זאת....upset
שבת שלום ומבורך.
נשיקות
קרולין.smile
0 קישור קבוע (Permalink)
09/09/2011 11:27

 רבקה
רבקה
Posts: 8411
אפי'לה תתחדשי
ושיהיה מלא בכל טוב
ובטח נרגעת כבר וזה מה שחשוב
כולנו חווינו לא פעם את המדיניות המקולקלת של השירות
חבל על עצבינו זה לא תמיד עוזר
תהנו עם המוצר החדש
נ שיבוקים
0 קישור קבוע (Permalink)
09/09/2011 05:47

 dany
dany
Posts: 19819
איזה כייף מקרר חדש, תתחדשי ותהני, מקווה שקנית כזה חתיך חתיך.
ועל רמת השירות בארץ???????????????? upsetאולי פעם נהייה מקום אחר, בינתיים לדאבוני מבחינת הדבר הזה אנחנו כאן בלבנט.............
שיהיה לך סופ"ש נהדר עם החבר החדש.
נשיקות
0 קישור קבוע (Permalink)
09/09/2011 04:43

 אקורדיאון
אקורדיאון
Posts: 16382
EFF כתב:
הגיע...אחרי השעה 9 - כשהמוביל סיפר שהוא התחיל את יום עבודתו ב- 6 בבוקר... מה הפלא שנהגי המשאיות כ"כ עיפים...
אגב, השתמשתי בכל האסרטיביות שלי אלא שהפעם לא הצלחתי..
סוף טוב הכל טוב...תודה על ההקשבה והתגובות.

אכן סוף טוב הכל טוב ותהני מהמקרר החדש ,היום תמלאי אותו בתשילים טובים ורק שתהני.
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2011 23:42

 קרנושה
קרנושה
Posts: 3420
אפוש..יש לך מקרר חדש, אני בטוחה שהמטעמים "שישבו" בו יהיו טעימים משהוsmile
תהנו...ותתחדשו!
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2011 23:40

 EFF
EFF
Posts: 6417
הגיע...אחרי השעה 9 - כשהמוביל סיפר שהוא התחיל את יום עבודתו ב- 6 בבוקר... מה הפלא שנהגי המשאיות כ"כ עיפים...
אגב, השתמשתי בכל האסרטיביות שלי אלא שהפעם לא הצלחתי..
סוף טוב הכל טוב...תודה על ההקשבה והתגובות.
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2011 21:56

 miribelkin
miribelkin
Administrator
Posts: 3755
אפי יקרה אין אחד שלא מכיר את הסיפור,
זה חלק מהחינוך הלקוי בשרות
אין כרגע מה לעשות רק לא לקחת ללב.....
בפעם הבאה תנסי לסכם מראש ולהיות אסרטיבית, לפעמים זה עוזר.
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2011 20:28

  דרך המלך
דרך המלך
Posts: 5707
אפי יקרה
תתחדשי על המקרר ומאמינה שתמלאי אותו מכל טוב ממאכלייך.
כל כך מבינה לליבך על הזלזול בנו הצרכנים,זה כל כך מעצבן וזה קורה כל הזמן.
העיקר שהגיע המקרר ותהני ממנו...
סיגל
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2011 18:32

 1103
1103
Posts: 5022
אפי יקרה
ראשית תתחדשו ותהנו מהמקרר החדש כאשר יגיע בשעה טובה.
שנית סיפור הזילזול בצרכן מוכר. אני חושבת שכל אחד עבר הרפתקאה כזאת,
באשר אבדת אבדת,העיקר שהסוף יהיה טוב ותאכסני בו מאכלים טעימים ודיאטטיים.smile
סוף שבוע רגוע בשליטה ובשלווה
ניליQuiet

--
וסרהולץ
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2011 18:29

 נחושה
נחושה
Posts: 6982
EFF כתב:
עשירים" - אבל זה מעצבן...
המקרר הותיק שלנו סיים את הקדנציה וקנינו חדש. הבטיחו לשלוח היום בין 10 ל- 4.
כמה שאני שונאת לשבת בבית ולחכות- מילא , אבל השעה כבר 18.22 ועדיין לא הגיעו עם המקרר.
התקשרתי למוביל (עד שהגעתי למספר שלו - אל תשאלו...) הוא מאוד עמוס ויגיע מאוחר..אז למה לא להודיע ולשחרר מעט???
ההתנהגות הזו כל כך מכעיסה אותי, זה חלק מהזלזול בצרכן, ובכלל החוסר איכפתיות..
אני יודעת שרוגז וכעס לא מיטיבים ולא עוזרים - אבל טוב שאתם כאן לראות, לקרוא...♥

מזדהה בהחלט,לכן כשאני ממתינה לשירות אני בוחרת תמיד אחת משתי אופציות הנוחה לי ביותר, מגבילה לשעתיים וחצי שעה טלפון לפני מנותן השרות...זה התנאי ואני מאוד אסרטיבית בנושא...הזמן שלי יקר כמו של החברה וזה חלק מהשירות לא לענות את הלקוח...
נקווה שיגיע במהרה ואת בהחלט רשאית לדרוש פיצוי על עוגמת נפש, קלקול מוצרים או מה שזה לא יהיה....
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2011 18:26

 EFF
EFF
Posts: 6417
עשירים" - אבל זה מעצבן...
המקרר הותיק שלנו סיים את הקדנציה וקנינו חדש. הבטיחו לשלוח היום בין 10 ל- 4.
כמה שאני שונאת לשבת בבית ולחכות- מילא , אבל השעה כבר 18.22 ועדיין לא הגיעו עם המקרר.
התקשרתי למוביל (עד שהגעתי למספר שלו - אל תשאלו...) הוא מאוד עמוס ויגיע מאוחר..אז למה לא להודיע ולשחרר מעט???
ההתנהגות הזו כל כך מכעיסה אותי, זה חלק מהזלזול בצרכן, ובכלל החוסר איכפתיות..
אני יודעת שרוגז וכעס לא מיטיבים ולא עוזרים - אבל טוב שאתם כאן לראות, לקרוא...♥
0 קישור קבוע (Permalink)

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » חייבת להתחלק איתכם אמנם קוראים לזה "צרות של




כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה
דיאטה עם מירי בלקין- ברוכים הבאים לאתר של מירי בלקין. תוכנית הדיאטה של מירי בלקין באינטרנט- עכשיו במבצע הכרות ללקוחות חדשים!