הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה עם מירי בלקין
מירי בלקין באינטרנט - חדש
Skip Navigation Links
מירי בלקין באינטרנט

רוצה לרזות? רוצה לשנות את אורח החיים שלך?

חדש! מירי בלקין באינטרנט - דיאטה בהתאמה אישית עבורך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים לך.

ועכשיו מבצע היכרות ללקוחות חדשים!

לזמן מוגבל בלבד!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 
פרטים והרשמה לחוגי ההרזיה של מירי בלקין
לפרטים ולהרשמה לחוגי הרזיה קבוצתיים של מירי בלקין
מלאו את הפרטים או להתקשר לטלפון: 03-5464592
שם מלא
אימייל
טלפון
לרשימת החוגים המלאה >>
 
כתבות
 
מדהים : 105 ק"ג פחות
שתי אחיות רזו 105 קילו בחוגי הרזיה של מירי בלקין
 
סיפור ההצלחה של אמא ובת
אמא ובת רזו ביחד 62 קילו אצל מירי בלקין
 

אודות מירי בלקין


דיאטה > אודות

מירי בלקין - דיאטניתמירי בלקין, הנחשבת לגורו הרזיה ולכהנת הגדולה של הדיאטה בארץ, מנחה סדנאות הרזיה מזה למעלה מ 30 שנה.

גורו הרזיה ודיאטה, מנחה סדנאות הרזיה

 

מירי בלקין היא בראש ובראשונה אישה בעלת נטיה להשמנה, אשר רזתה לפני 35 שנה 25 קילו, ומאז, לא רק ששמרה על ההישג - אלא רזתה מעבר לו, וכיום היא שומרת על משקל הנמוך ב- 31 ק"ג משיא משקלה, תוך התמודדות אמיתית, יום יומית, בדיוק כמוך.

בסדנאות הרזיה של מירי בלקין, רזו במשך השנים עשרות אלפי אנשים בין 5 ק"ג ל 90 ק"ג! הדיאטה מתאימה לנשים גברים בכל הגילאים ולילדים בגילאי 8-15, תוך פיקוח של דיאטנית קלינית.

בשנת 2004 נבחרה מירי בלקין גורו הרזיה להוביל את תוכנית הטלוויזיה הראשונה בתחום הדיאטה "מירי לא חסה " ששודרה בערוץ 2 בימי שישי, אשר התבססה על סדנאות הרזיה שלה. וזאת לאחר שבמשך שנה וחצי הגישה פינה קבועה בנושא הרזיה אצל "אודטה".

סדנאות הרזיה של מירי בלקין

עוד על מירי בלקין...

מירי בלקין- חוגי הרזיהמירי בלקין, בעלת קבוצות תמיכה בהרזיה מזה למעלה מ 30 שנה, באיזור מרכז הארץ. מוגדרת גם כ"גורו של הדיאטה" בארץ או כ"כוהנת הגדולה".

בחוגי ההרזיה של מירי בלקין רזו רבבות רבות של נשים, גברים וילדים עם עודף משקל, בין עשרה ק"ג למאה ק"ג, בצורה טבעית, בריאה ומאוזנת. שיטתה של מירי בלקין להרזיה במשקל מבוססת על נסיונה האישי בתחום, כמי שירדה למעלה מ- 30 ק"ג ושומרת על כך כבר למעלה מ- 31 שנה.

מירי בלקין חיה דיאטה בעצמה כבר שנים רבות ומתמודדת עם הקשיים שעומדים בפני אדם שצריך לרזות ולשמור על משקלו, ולכן מדברת בגובה העיניים ובהבנה מלאה לשותפיה לבעיה.

בשנים האחרונות היא פיתחה את השיטה של "בלי פחמימות מחמש", שמשמעותה להגביל את אכילת הפחמימות עד לשעה חמש בערב ואחרי זה להתמקד בחלבונים ובפחמימות מסוג ירקות בלבד, על גווניהם השונים. השיטה שנוסתה מספר שנים על מירי בלקין עצמה הותאמה לכלל המרזים וזוכה להצלחה גדולה בירידה ובשמירה על המשקל.

לפני 3 שנים נבחרה מירי בלקין להנחות את תוכנית הדיאטה הראשונה בארץ בטלוויזיה בשם "מירי לא חסה", בערוץ 2. התכנית שודרה בימי שישי בשעה שבע בערב וזכתה לצופים רבים, קל וחומר ביחס למשבצת שידור זו.

לפני התכנית "מירי לא חסה", הופיעה מירי בלקין במשך שנים בתוכנית "אודטה" בערוץ 10, בפינה קבועה כמומחית בתחום הדיאטה. ונכון להיום היא מופיעה בקביעות בתכנית "המקצוענים" בערוץ 10, בהנחייתה של שירה פליקס.

לאחר שבמשך שנים רבות נהנו מחוגי ההרזיה של מירי בלקין מרזים רבים, אולם מאזור המרכז בלבד, וזאת בשל מיגבלה אובייקטיבית,הכרוכה בכך שרק מירי בלקין מנחה באופן אישי את כל החוגים שלה, הרי שלפני שנה, בעזרת האינטרנט, העלתה אתר מתקדם מסוגו, המאפשר לעשות דיאטה באינטרנט.

החוגים הווירטואלים באינטרנט, הנקראים "מירי בלקין באינטרנט", מבוססים על שיטתה של מירי ומאפשרים למרזים לראות מדי שבוע את ההרצאות של מירי בלקין, ליהנות מתפריט אישי המותאם במיוחד עבור כל אחד, על סמך מאפייניו וצרכיו וכן ליווי שוטף של מירי ושל דיאטנית קלינית.

החוגים הווירטואלים איפשרו למרזים מכל הארץ וישראלים מכל העולם לרזות בצורה נוחה ואישית באינטרנט. נכון להיום, אלפי מרזים נהנים משירות זה, תוך ירידה של  5 ק"ג עד 50 ק"ג, כאשר מספר המצטרפים הולך וגדל מחודש לחודש.

מירי בלקין גורו הרזיה, מנחה סדנאות הרזיה דרך נסיונה האישי, בצורה כנה, ישירה ובגובה העיניים, ומעבירה את תורתה ושיטותיה ללקוחותיה תוך הענקת כלים פשוטים ושימושיים להתמודדות יום יומית ועקבית עם בעיית ההשמנה.

סרטון מירי בלקין - סרטון אודות מירי בלקין סרטון וידאו - "מירי לא חסה"

סרטון וידאו  - מירי בלקין אצל יאיר לפיד

סרטון וידאו - מירי בלקין אצל אודטה






כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה