הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה – מירי בלקין

דיאטה און ליין
Skip Navigation Links

דיאטה אינדקס פורומים | דיאטה עם מירי בלקין :: פורומים


כינוי


סיסמא
הרשמה | שכחתי סיסמא

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » חנות לכל המידות? חידוש מרענן !!!!

על מנת להשתמש בפורום, יש להיות מזוהים במערכת. שם: כינוי, כפי שנרשמת באתר. כנ"ל באשר לסיסמה. מי שלא רשום לאתר, להירשם בדף הבית- בקוביה הוורודה
11/09/2015 12:09

 חיוך מהלב
חיוך מהלב
Posts: 1125
לא כל כך אבל העוגות כמעט נאכלו כולן, אני טעמתי פה ושם. בעיקר שמחתי כי העוגה הכי "טעימה " והכי מלאה בקלוריות נלקחה על ידי בני שהגיע יום למחרת. נמנע "אסון קלורי" כבד לי !!! על כל פנים, אני משתדלת מאד והחג הארוך הזה בהחלט לא מתאים לי אבל אשתדל עד כמה שאפשר. תודה שחשבת עלי.... מה לעשות? דברים שלא טעמתי הרבה זמן היו זמינים ואני קצת התפרעתי, אבל עדיין בשליטה. מה שקרה הוא שדוקא ביום אחר, היה לי מעין בולמוס שנגרם ממאכל מסויים, ובולמוסים כבר לא היו לי כמעט שנתיים. זה היה קשה מאד אך זה מאחורי. עכשיו יש רק את ההווה ואת ההשתדלות שלי שאני מאמינה תהיה בסדר גם במהלך החג.
שנה טובה ובריאה שנת שלום שנה של שמחה ועשייה פוריה כל אחת ואחד בתחומו, שנה של שגשוג ואושר ובעיקר שמירה על השפיות באוכל וכל זה באהבה ממני אל כולן וכולם


--
hs
0 קישור קבוע (Permalink)
09/09/2015 16:03

 dany
dany
Posts: 19819
חידוש מרענן זה בטוח.
אני קוראת את הפוסט כבר לאחר האירוח. מקווה שהצלחת לעמוד!!!!!!!!!!!
שנה טובה ומלאת הצלחה
0 קישור קבוע (Permalink)
08/09/2015 12:13

 חיוך מהלב
חיוך מהלב
Posts: 1125
ראיתי בטלוויזיה שפתחו במתחם "שרונה" חנות שהיא לכל המידות גם קטנות וגם גדולות מאד. נפלא בעיני !!! ראשית, גם נשים גדולות תהייינה בחנות במחיצת אותן דקיקות של מספרים 36 או 38. הרי אותן דקיקות מעולם לא ראו באותה חנות בנות עם מס בגדים 46 או 48 נכון? הן תמיד מסתכלות על ה"גדולות יותר" במעין חמלה או בוז אולי שני הרגשות. לכולנו מגיע להתלבש נאה. אני אף עם לא אהיה גם מס' 42 ואני שלמה עם המצב. די לי בדבר אחד שאני שומרת על אותו מספר בגדים מעל שלוש שנים (לא עולה במספר הבגדים) וכל המכנסיים שלי הן עם כפתור ורוכסן. תובנות רבות קיבלתי במשך אותן שנים. שהרי פעם המכנסיים מאד רפויות ולפעמים הן ממש לוחצות אך אני לעולם לא אהיה עוד "אקורדיון" עם כמה מספרי בגדים בארון שלי. אנחת רווחה גדולה יש לי כשאני כותבת על כך. לגבי דידי זה מצב של ניצחון ודי לי בכך כי הרי לא תמיד אנשים יודעים, גם אם רואים אותי ואת העובדה שאני נראית פחות או יותר אותו דבר ולא עלייה דרמטית. אז עכשיו אני במצב שאיני יכולה לרדת משום מה למרות שאני מקפידה על האכילה הבריאה והנכונה. גם העובדה שלא אכלתי שום לחם משך 3 שבועות לא הביאה לי את הירידה הרצויה וכבר "קיטרתי" על העניין. אני מנסה בכל זאת לשנות דברים קטנים באוכל שלי כדי שהמצב ישתנה אך איני נשקלת. הערב יש לי אתגר מיוחד. אני מארחת כ-20 בנות שהן חברותי לחוג בית של ויצו. הכנתי דברים טעימים ובהחלט לא במסגרת האכילה שלי יש כמה פיתויים. אני יודעת שאני נזהרת ועד הערב לא אגע בשום דבר שלא רצוי לי. מה יקרה בערב? אני מתחייבת מעל במה זו שגם בערב לא אגע בכל מיני מאכלים שהם עבורי סדין אדום לפני שור. עלי לפרט כמה מהם. עוגות, פיצוחים, מאפים מבצק פילו שאכין אח"צ יש לי רק פשטידה אחת שבה אני יכולה להתנחם. אני מתחייבת שוב ואומרת שלא אגע מקווה מאד שאעמוד ביעד שלי ואוכל לבשר לכן שעמדתי בפרץ שעמדתי בהבטחתי והמילה שלי חזקה מכל אוכל כזה או אחר. הכי חשוב מה אעשה עם מה שישאר אחרי שהן תלכנה הביתה. חלק מהדברים יגיעו לפח הזבל מיידית. החלק האחר אולי אוכל לתת לחברה שלי עבור ילדיה, ואני רק מתפללת שהשפיות שלי תחזיק מעמד. אדווח לאחר מכן. תחזיקו לי אצבעות כפי שאומרים.

--
hs
0 קישור קבוע (Permalink)

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » חנות לכל המידות? חידוש מרענן !!!!




כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה
דיאטה עם מירי בלקין- ברוכים הבאים לאתר של מירי בלקין. תוכנית הדיאטה של מירי בלקין באינטרנט- עכשיו במבצע הכרות ללקוחות חדשים!