הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה עם מירי בלקין
מירי בלקין באינטרנט - חדש
Skip Navigation Links
מירי בלקין באינטרנט

רוצה לרזות? רוצה לשנות את אורח החיים שלך?

חדש! מירי בלקין באינטרנט - דיאטה בהתאמה אישית עבורך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים לך.

ועכשיו מבצע היכרות ללקוחות חדשים!

לזמן מוגבל בלבד!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 
פרטים והרשמה לחוגי ההרזיה של מירי בלקין
לפרטים ולהרשמה לחוגי הרזיה קבוצתיים של מירי בלקין
מלאו את הפרטים או להתקשר לטלפון: 03-5464592
שם מלא
אימייל
טלפון
לרשימת החוגים המלאה >>
 
כתבות
 
מדהים : 105 ק"ג פחות
שתי אחיות רזו 105 קילו בחוגי הרזיה של מירי בלקין
 
סיפור ההצלחה של אמא ובת
אמא ובת רזו ביחד 62 קילו אצל מירי בלקין
 

דיאטה אחרי הריון


 דיאטה > סוגי דיאטה > דיאטה אחרי הריון

עברו חלפו תשעה חודשים. בפעם הראשונה שהציצה בטן קטנה, לא הייתה מאושרת ממך. אולי זו הפעם הראשונה שהעובדה שהג'ינס אינו נסגר מעוררת בך חיוך. הזמן חולף, והבטן גדלה. נכון. יש כאלה שאצלן זו רק הבטן, אבל עם יד על הלב, זו תמיד תהיה השכנה, או חברה של חברה של אחותך. כי פתאום הישבן גדל, הירכיים נצמדות, החזה כבד, הפנים, הידיים.... ועדיין, מדובר בהריון, ומותר להשמין, וכשאת מעזה להתלונן אומרים לך שככה זה בהריון, ותיק תק תרדי הכל. וכל כולך קשובה לבעיטות שבבטן, לחלומות על ילדך הקרב ובא, לתכנון חדרו, ולכל ההכנות שבדרך. לפעמים את מרשה לעצמך קצת יותר. כי הרי את בהריון, וזה מותר. ומי חושב עכשיו על דיאטה אחרי הריון....

והנה במעקב אצל האחות, הקילוגרמים ממשיכים לעלות. נשים רבות עולות 20  קילוגרמים ויותר. וכשהבטן גדולה, לא כ"כ שמים לב. לא את, ולא מסביב.
הלידה הגיעה. כולך הורמונאלית. אופורית מן הרך הנולד, אינך ישנה, כולם סביבך. ופתאום זה מכה בך. כבר אינך בהריון, אך הגוף, אוי הגוף...
ולמי יש זמן להתעסק בזה עכשיו, כשמה שהבנת ברגע שהוורדרד הזה יצא לעולם שהפכת למשרתת נרצעת ומאוהבת...

אז האם מותר לעשות דיאטה מיד אחרי הלידה?


הגורמים העיקריים שיכולים להשפיע על אופי הדיאטה שלך הם - הנקה ומצבך הבריאותי לאחר הלידה. ישנן נשים המסיימות את תקופת ההריון עם ירידה בכמות הברזל או הסידן בגוף ולכן כדאי להתייעץ עם רופא לפני שמחליטים על דיאטה מסויימת.
בזמן הנקה מומלץ לא להפחית בצורה משמעותית את כמויות המזון. איכות החלב שהתינוק צורך עלולה להיפגע.

במקרים מסויימים דיאטה אינה פיתרון מספיק שכן ישנה תופעה של בטן "מדולדלת" או שומן שהתווסף באיזור האגן והירכיים. במידה ואלו אינם יורדים בעזרת דיאטה וספורט ניתן לשקול שאיבת שומן לחזרה למראה השטוח והמוצק של לפני הלידה.

לחכות מעט

אין למהר לעשות דיאטה לאחר לידה, אלא יש לספק לגוף זמן להשתקם לאחר הטראומה של ההיריון והלידה. עם זאת, גם בשלבים הראשונים לאחר הלידה ישנם טיפים קטנים שאם מקפידים עליהם ניתן לסלול את הדרך אל הורדת הקילוגרמים המיותרים באופן מוצלח. אצל מירי בלקין ניתן למצוא את השיטות הנכונות, כך שבאופן הדרגתי הגוף כבר מכין את עצמו לתהליך ההרזיה.

עבודה בשלבים

כמו כל דיאטה נכונה, אין טעם בלפתוח בדיאטה אגרסיבית לאחר הלידה, אלא יש ליישם תהליך דיאטה מתון והדרגתי. רק תהליך כזה יהיה אפקטיבי והתוצאות שלו יחזיקו מעמד לאורך זמן. במיוחד לאחר לידה, אין לזעזע את הגוף בשנית עם דיאטת "כסאח" אלא לבצע את התהליכים בצורה הרבה יותר איטית ומסודרת. כך, גם האם תעבור תהליך נוח וקל יותר, וגם התינוק לא יפגע מהתזונה שמועברת אליו בעקבות ההנקה. בכדי לבצע תהליך שכזה בצורה נכונה, מעניקה מירי בלקין טיפים לאורח חיים נכון, מהפעילות הספורטיבית המומלצת ועד העוגייה שליד הקפה.

הנקה ודיאטה

נשים רבות מעידות שבתקופת ההנקה הן אומנם אוכלות יותר, וגם חוטאות במתוקים, אך ההנקה עוזרת להן לחזור לגזרה שלפני ההיריון. לעומת זאת יש נשים שמעידות שאצלן תהליך ההרזיה חל דווקא כשהפסיקו להניק. כך שניתן לומר שכל אישה מגיבה אחרת, ועל כן יש להתאים לכל אישה את שיטת הדיאטה הנכונה לה באופן ספציפי. יש לזכור שמה שנכון לאחת, אינו בהכרח נכון לשנייה.


הבשורה הטובה היא שזה אפשרי. אפשר מותר ורצוי להיות אמא טובה ומסורה גם אם את דואגת לעצמך במקביל לתזונה נאותה ולירידה במשקל. כן, אפשר להכנס לדיאטה אחרי הריון.
 חשוב לזכור מספר נקודות .
  • הבטן- לעיתים גם שבועיים ויותר אחרי הלידה נותרת בטן הריונית שדינה לרדת עם הזמן ועם חזרתו של הרחם למימדיו ומקומו הטבעי.
  • ההורמונים- סערת ההורמונים המלווה את ההריון, הלידה ומשכב הלידה יכולה להשפיע בכיוונים רבים. ישנן נשים (שוב סביר שאלת המזל פסחה עליך גם כאן) שיורדות מהר ובלי כל מאמץ את משקלן העודף. אחרות מתקשות מאוד לרדת כל עוד גופן לא חזר לאיזון הורמונאלי. אם זהו מצבך, המתיני בסבלנות תוך שמירה על אכילה מאוזנת, זה יבוא...
  • הנקה- אחרי לידה בכלל ונשים מניקות בפרט חשוב שתרדנה לאט במשקל. בקצב של עד חצי קילו לשבוע. יותר מזה יכול להחליש, להתיש, להפחית את תפוקת החלב, ולשחרר חומרי פסולת לחלב. בקרי בעמוד דיאטה בהנקה למידע נוסף בעניין זה.
  • סבלנות- עוד מעט תתחילי לרוץ אחריו, ואז ודאי העודפים האחרונים ייעלמו כלא היו.
אבל, זה בדרך כלל דורש קצת התייחסות לעצמך, זכרי תינוקך יהיה מאושר יותר עם אמא מאושרת שאוהבת את עצמה. אז מותר לך לקבל ולאהוב קצת עודפים סמוך ללילדה, ואין טעם לעמוד עם סטופר עד שתכנסי לג'ינס ההוא הצמוד במיוחד, אבל אפשר לאט ובאהבה לחזור לעצמך.
 אז אם תשאלו אותי, המניעה היא תמיד הטקטיקה הנכונה ביותר. בתחילת ההריון להיכנס למסגרת, להקפיד, ולעלות 10-12 ק"ג, שזה מה שהגוף זקוק לו באמת על מנת לשאת הריון בריא. ואז, לא תצטרכי דיאטה אחרי הריון....

עכשיו, לכי לחבק ולהסניף את הפלא שגדל בגופך, זה מבטיח חיוך מהבטן.

* חשוב לזכור כי לפני כל כניסה לדיאטה יש להיוועץ עם דיאטנית להתאמה אישית

* אמהות טריות - תוכנית דיאטה און ליין של מירי בלקין מביאה לכן את הדיאטה עד הבית. בקרו בעמוד דיאטה און ליין וגלו כיצד תוכלו להרכיב לעצמכן תפריט תזונתי מותאם אישית לכן.






כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה