הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה עם מירי בלקין
מירי בלקין באינטרנט - חדש
Skip Navigation Links
מירי בלקין באינטרנט

רוצה לרזות? רוצה לשנות את אורח החיים שלך?

חדש! מירי בלקין באינטרנט - דיאטה בהתאמה אישית עבורך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים לך.

ועכשיו מבצע היכרות ללקוחות חדשים!

לזמן מוגבל בלבד!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 
פרטים והרשמה לחוגי ההרזיה של מירי בלקין
לפרטים ולהרשמה לחוגי הרזיה קבוצתיים של מירי בלקין
מלאו את הפרטים או להתקשר לטלפון: 03-5464592
שם מלא
אימייל
טלפון
לרשימת החוגים המלאה >>
 
כתבות
 
מדהים : 105 ק"ג פחות
שתי אחיות רזו 105 קילו בחוגי הרזיה של מירי בלקין
 
סיפור ההצלחה של אמא ובת
אמא ובת רזו ביחד 62 קילו אצל מירי בלקין
 

שאלות ותשובות אודות עולם התזונה והדיאטות


כולנו רוצים להראות יפים, להיות חטובים ורזים ולמשוך את המבטים של כל הסובבים אותנו. החברה שלנו כיום מתרכזת רבות ביופי ואופנה ואנו רואים את זה בכל פינה אליה אנו הולכים. זה נמצא בטלוויזיה, בפרסומות, ואפילו בשוק העבודה. אולם מראה חיצוני ורצון להיות רזות כמו דוגמניות זה עניין חברתי תרבותי. בחברה שלנו יש לא מעט אנשים שסובלים מתופעה רצינית ההולכת וגדלה של השמנת יתר. תופעה זו היא מסוכנת מאוד היות והיא קושרת אליה בעיות בריאותיות כמו סוכרת, מחלות לב למיניהן וקשיים בתפקוד היום יומי. אם גם אתם מאסתם מאותם קילוגרמים מיותרים, בין אם מדובר ב-5 קילוגרמים או 35, זה הזמן לחולל את השינוי בחייכם. להלן כמה שאלות נפוצות מתחום התזונה והדיאטות.


האם זה נכון שאחרי שמורידים במשקל יש עליה במשקל?


התשובה היא שאין זה צריך להיות כך. לצערנו הרבה מאוד אנשים שבצעו דיאטות ואכן השילו קילוגרמים רבים, החזירו את כל המשקל בחזרה. הסיבה לאותה עליה במשקל אינה קשורה לדיאטה עצמה אלא לסוג הדיאטה. כאשר לא משנים הרגלי אכילה ומחפשים פתרונות קסם מהירים, כשפתרונות אלו נגמרים אתם נשארים עם המציאות מלאת הפיתויים ואיתה צריך להתמודד. לכן הדיאטה הטובה ביותר היא זו הנערכת בהתייעצות עם תזונאית מומחית והיא כוללת ירידה מבוקרת ומפוקחת במשקל. גם אם מדובר בירידה יחסית אינטנסיבית כל עוד היא נעשית בפיקוח ובדרך הנכונה היא תניב תוצאות חיוביות תמנע, ככל הנראה, עלייה מחודשת במשקל.

למה בתקופת המחזור אני מרגישה יותר שמנה?


מחזור חודשי הוא משהו שכל אישה מתמודדת עימו. מדובר בתקופה הזו בחודש בה ההורמונים משתגעים, הגוף במצוקה ולמען האמת זה הזמן הכי פחות טוב של חלק מהנשים בחודש. רצוי כי לא תשקלו בתקופה של הגעת אותו מחזור חודשי וזאת היות והגוף צובר נוזלים ואז אתן עשויות לראות עליה במשקל. לא שמדובר בהבדל משמעותי, אולם אם אתן בתקופה בה כל גרם חשוב, כדאי להימנע מהישקלות בתקופה זה.

מה היתרונות של האימון הגופני להורדה במשקל?



היתרונות הם עצומים. ראשית, במהלך האימון אתם שורפים קלוריות והן מסייעות לכשעצמן לירידה במשקל. כמו כן, אתם מרגישים יותר טוב, יש לכם יותר אנרגיות ולכן אתם מתמודדים טוב יותר עם הדיאטה ומרגישים יותר טוב בקשר לעצמכם. מעבר לכך, קצב חילוף החומרים שלכם משתפר וזה מסייע לשמירה על המשקל ולירידה.

אודות תזונה נכונה והרזייה


אנשים רבים בעולם המערבי נאבקים בתופעה שהפכה למחלה של ממש המכונה השמנת יתר. מדובר על אנשים שצריכים להוריד קילוגרמים רבים ולא אנשים שלא נכנסים למידות הבגדים של הדוגמניות וצריכים להוריד שניים שלושה קילוגרמים כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם. בעיית השמנת היתר טומנת בחובה בעיות נוספות שהן נגזרת של ההשמנה, כגון סכרת ומחלות לב למיניהן. ישנם אינספור סיפורים על אנשים שלקחו את החיים בידיים ויצרו מהפך של ממש בחייהם, ומנגד ישנם אנשים שהצליחו לרדת את כל הקילוגרמים אולם לא שמרו על אורך החיים הבריא והעלו את הכל חזרה. בתחום של תזונה, דיאטה והרזייה יש הרבה מיתוסים ושאלות נפוצות, כגון: כמה קלוריות צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל? האם ניתן להוריד שני קילו בשבוע? כמה פעמים צריך להתאמן? והאם משקאות דייאט בעצם משמינים?

כמה קלוריות צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל?


התשובה לשאלה זו מורכבת ואינה חד משמעית. באופן עקרוני על מנת לרדת צריך לעשות את הפעולה "הפשוטה" והיא להוציא יותר קלוריות מאשר אנו מכניסים. על פניו זה נשמע פשוט אולם זה מצריך מאיתנו לאכול מאכלים דלי קלוריות ולא להתפתות למתוקים ולמאכלים משמינים ומאידך זה מחייב אותנו לאורך חיים פעיל ולשריפת קלוריות על ידי אימוני אירובי ואימוני כוח למיניהם.

כמו כן, קצב חילוף החומרים שהוא כמות הקלוריות שאנו צורכים במנוחה, רק על ידי הפעלת מערכות הגוף, משתנה בהתאם למין האדם, לגיל שלו, למאפיינים הביולוגיים שלו ולגובה ולמשקל של האדם. גברים הם בעלי קצב חילוף חומרים גבוה יותר מנשים ולכן צריכים באופן בסיסי לצרוך יותר קלוריות מנשים.

הדרך הטובה ביותר לדעת כמה קלוריות צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל, ובאופן יותר פרטני- כמה קלוריות אתם צריכים לאכול כדי לרדת במשקל, היא ללכת לדיאטנית מוסמכת שתבחן את כל הנתונים שהוזכרו לעיל ותבצע הערכה של צריכת הקלוריות המומלצת בהתאם ליעדי ההרזיה שלכם ולמצבכם הבריאותי. בכל מקרה חשוב לדעת כי גם אם מבצעים דיאטה קיצונית רצוי לא להימצא במינוס של יותר מ-1000 קלוריות ביום.






כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה