הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה – מירי בלקין

דיאטה און ליין
Skip Navigation Links

דיאטה אינדקס פורומים | דיאטה עם מירי בלקין :: פורומים


כינוי


סיסמא
הרשמה | שכחתי סיסמא

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » מחשבה חיובית !!!!

על מנת להשתמש בפורום, יש להיות מזוהים במערכת. שם: כינוי, כפי שנרשמת באתר. כנ"ל באשר לסיסמה. מי שלא רשום לאתר, להירשם בדף הבית- בקוביה הוורודה
23/02/2016 12:28

 miribelkin
miribelkin
Administrator
Posts: 3755
חיוך מהלב יקרה נתראה בחיבוק וחיוך במעמד השקילה
שלך מירי
0 קישור קבוע (Permalink)
22/02/2016 15:39

 חיוך מהלב
חיוך מהלב
Posts: 1125
בימים שבהם משתנה מזג האויר יש לי כאבים.... נו באמת אתם לא רוצים שאפרט ברגל, בברכיים ועוד כהנה וכהנה וכל יום אני אומרת לעצמי. "מחר יהיה יותר טוב". מזל שבדרך כלל במשך היום אני לא סובלת. בעיקר במנוחה באים כל הכאבים שמקומם אינם איתי. ואני עוזרת לעצמי בהרבה דרכים. מקבלת דיקור על בסיס קבוע ויש קצת הטבה, הולכת לפילטיס משקם ומקווה שיהיה טוב יותר והיום היום די קשה לי. אבל אני מעודדת את עצמי כל הזמן. וכשיש כאבים ואני נמנעת ממשככי כאבים מכל הסיבות בעולם, וסובלת בכל זאת מרגישה צורך לעיתים בפחמימות. כי כאבים פירושם הוא שאני מפעילה אנרגיה נוספת כדי להתגבר, ואז הצורך בפחמימות. באמת שזה לא תירוץ. אני מנסה בכל כוחותי להתמודד ובלי אקטרה פחמימות אז בכל זאת מרגישה שיש לי בעיה עם כמויות גם חלבונים ובכלל. אבל כל יום הוא יום חדש ומהווה בסיס להתחלה חדשה וכך אני מתבוננת בעצמי ובצורת האכילה שלי ומאמינה בטוב. שהרי הכל יעבור וכשמזג האויר יתיצב אני ארגיש הרבה יותר טוב וכל הכמיהה לפחמימות ואוכל בכלל כל זה יעבור כלא היה. בינתיים אני עוברת שעה שעה ביממה, מאד עסוקה גם כשאני בבית ויש לי המון המון מטלות והרבה דברים שאני רוצה לעשות, כך שאין זמן להיות ליד המקרר... ומאמינה שהיום בהמשכו ארגיש הרבה יותר טוב. באמת אין כמו אמונה. כשהיא עוטפת אותך באהבה ובידיעה שהכל זמני ויעבור, זה בהחלט עוזר לי לעבור עוד שעות ביממה בלי שאכניס משהו לפה. בקיצור, משתדלת מאד ומקווה... ובינתיים עסוקה בדברים טובים, למשל לסדר ארונות בגדים, למשל למצוא חומרים חדשים שאוכל לאתגר בהם את התלמידים שאני מתנדבת עימהם, למשל לעסוק בחריזה תחום חדש שנכנס אלי וגורם לי אושר והמון סיפוק, כי אני יוצרת מחרוזות מקסימות ועל הדרך גם זה מרגיע ומאתגר כל פעם ללמוד סוג חדש של עבודת החרוזים ולעסוק בכך... הרבה יותר טוב ובטוח מאשר לבלוס. נכון?
ובנימה אופטימת זו אסיים כי בטוחני שאיני היחידה שמתמודדת עם כאב כזה או אחר, הקשורים בעמוד השידרה ובכלל.... ומזג אויר משפיע על כולנו. למשל הקיץ המופרע הזה שעבר עלינו בשבוע שעבר באמצע החורף.
הלואי שבאמצע הקיץ יבואו כמה ימי חורף לצנן אותנו במסגרת השיגעון של מזג האויר העולמי שקוראים לו : "ניניו " ומרבים לדבר עליו בכל אמצעי התקשורת בעולם.
בהצלחה לכולנו שרוצים להגיע לאביב קלילות ויפות יותר מתמיד.

--
hs
0 קישור קבוע (Permalink)

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » מחשבה חיובית !!!!




כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה
דיאטה עם מירי בלקין- ברוכים הבאים לאתר של מירי בלקין. תוכנית הדיאטה של מירי בלקין באינטרנט- עכשיו במבצע הכרות ללקוחות חדשים!