הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה – מירי בלקין

דיאטה און ליין
Skip Navigation Links

דיאטה אינדקס פורומים | דיאטה עם מירי בלקין :: פורומים


כינוי


סיסמא
הרשמה | שכחתי סיסמא

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » מזגנים חדשים - כן גם עכשיו

על מנת להשתמש בפורום, יש להיות מזוהים במערכת. שם: כינוי, כפי שנרשמת באתר. כנ"ל באשר לסיסמה. מי שלא רשום לאתר, להירשם בדף הבית- בקוביה הוורודה
25/10/2015 05:26

 dany
dany
Posts: 19819
שמחה שאת נמצאת לפחות בבית בנוחות......... המזגנים. בנוגע למצבנו? איך מירי אומרת על מה שאין לנו שליטה.............. אבל מה שמכניסים לפה יש גם יש. קצת מקנאה בך על הנסיעה לארהב......... גם אני רוצה........... מזמן לא הייתי שם כי הילדים עברו לונצואלה..... אז עד לנסיעה תעשי את המקסימום שאת מסוגלת. בהצלחה
0 קישור קבוע (Permalink)
19/10/2015 23:11

 miribelkin
miribelkin
Administrator
Posts: 3755
אמן ואמן שיהיו בשורות טובות , מחכה לך מחר במעמד השקילה
0 קישור קבוע (Permalink)
19/10/2015 20:57

 חיוך מהלב
חיוך מהלב
Posts: 1125
אחרי הרבה זמן התקנתי מזגנים חדשים בחדרי השינה שלנו למעלה. איכות השינה השתפרה, למרות שקריר קצת יותר בלילה. וכשישנים ממש בלי התעוררות ומאד נעים, הכל נראה יותר טוב גם בבוקר. ביומיים האחרונים גם צעדתי מוקדם בבוקר וחזרתי מאושרת ממש נעים כבר לצעוד מוקדם בבוקר וגם האנרגיה שאני מקבלת מזה נפלאה ומקדמת אותי לכל היום במקום צעדה אח"צ שגם לה יתרונות משלה כמובן.
ידוע ששינה רצופה בלילה של לפחות 6 שעות עושה לנו פלאים ליום המחר, וגם ידוע שחוסר שינה עושה ההפך ואף גורם לעלייה במשקל. ושוב אני המתצפתת ורואה שוב ושוב בסרטים במיוחד אמריקנים איזה סוג אוכל הם צורכים במהלך היום, פשוט חרפה לדעתי, שלא לדבר על כמות הפחמימות שהן "פח זבל" אמיתי לגוף והמסרים שמועברים בהרבה סרטים עלילתיים "כבדרך אגב" עם פרסומות סמויות ועוד כהנה וכהנה. מתמיד הייתי מסתכלת וחושבת את מחשבותי על כך. הפעם העמדתי דברים בצורה חריפה וחד משמעית. בני מצא עבורי כמה חנויות בהן יש אוכל שמגיע מן הארץ, די קרוב למקום מגורנו כך שכשנגיע לשם בע"ה בתחילת חודש נובמבר אוכל ללכת ולקנות את האוכל כמו בארץ או כמעט. המאמץ כדאי ובהחלט הפעם אני מתכוונת להיות מאד מאד נחושה ולא להתפתות לדברים שאינם בריאים עבורי ועושים לי רק גרוע ומה שיותר חמור עלי לעבוד הרבה הרבה יותר קשה להוריד את מה שעולה שם. אז אני כבר מתכוננת והנסיעה שלנו שתתרחש ב-6.11. די מתקרבת. בינתיים עוד כמה שבועות שאפשר בהחלט לעשות את המיטב ולהגיע במצב טוב לנסיעה.
וכן, נכון לא כתבתי שום דבר על מצבנו הדי עגום בשבועות האחרונים למה? כי הכל כבר נאמר. ולא נותר אלא להתפלל שהגל העכור הזה יעבור ונחזור להיות מדינה שבה החדשות "משעממות".... אין דבר כזה אצלנו.
זכורני כשהיינו בניו זילנד. החדשות הסוערות היו על 3 ליוותנים שהגיעו אל החוף "להתאבד??? אולי וכולם ניסו לעזור להם לחזור לים בבטחה. הלואי עלינו חדשות מסוג זה.
בשורות טובות לכולנו !!! זה כל מה שאני מבקשת עבור כל העם החי כאן. אמן


--
hs
0 קישור קבוע (Permalink)

עמוד הבית - פורום » פורום דיאטה » מזגנים חדשים - כן גם עכשיו




כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה
דיאטה עם מירי בלקין- ברוכים הבאים לאתר של מירי בלקין. תוכנית הדיאטה של מירי בלקין באינטרנט- עכשיו במבצע הכרות ללקוחות חדשים!