הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה עם מירי בלקין
מירי בלקין באינטרנט - חדש
Skip Navigation Links
מירי בלקין באינטרנט

רוצה לרזות? רוצה לשנות את אורח החיים שלך?

חדש! מירי בלקין באינטרנט - דיאטה בהתאמה אישית עבורך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים לך.

ועכשיו מבצע היכרות ללקוחות חדשים!

לזמן מוגבל בלבד!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 
פרטים והרשמה לחוגי ההרזיה של מירי בלקין
לפרטים ולהרשמה לחוגי הרזיה קבוצתיים של מירי בלקין
מלאו את הפרטים או להתקשר לטלפון: 03-5464592
שם מלא
אימייל
טלפון
לרשימת החוגים המלאה >>
 
כתבות
 
מדהים : 105 ק"ג פחות
שתי אחיות רזו 105 קילו בחוגי הרזיה של מירי בלקין
 
סיפור ההצלחה של אמא ובת
אמא ובת רזו ביחד 62 קילו אצל מירי בלקין
 

שומרי משקל


דיאטה > כתבות על דיאטה > שומרי משקל

 

היקף הבטן

לכל אחד שצלח תוכנית דיאטה יש שאיפה לשמור על המשקל הבריא לאורח זמן ולא לחזור שוב ושוב על מאמצי הרזיה חוזרים ונשנים לאחר עוד תקופה של השמנה.
ניסיון החיים של רבים מאיתנו מלמד שהדיאטה שבאמצעותה אנחנו מפחיתים את המשקל העודף מגופנו היא החלק הקל בתהליך של שמירה על המשקל. החלק הקשה יותר הוא להתמיד ולשמור על המשקל הנכון לאורך זמן ולצערנו, רוב האנשים שרזו באמצעות דיאטות שונות חוזרים לסורם ונידונים למרוץ המתמיד בין השמנה להרזיה נוספת.

להיות שומר משקל פירושו להטמיע את הרגלי התזונה הבריאה והמאוזנת כחלק מאורח החיים הקבוע והרגיל. לאחר שסיגלנו לעצמנו אורח חיים בריא וקבוע, הוא יהפוך לטבע שני לנו – למשטר תזונתי שאנחנו נהנים ממנו ומרגישים חיוניים ומלאי אנרגיה באמצעותו ולא למאבק מתמיד להתאפק מול ים הפיתויים והגירויים הלא בריאים שסביבנו.

תוכניות דיאטה של אנשים שומרי משקל מבוססות בין היתר על מדידת משקל תמידית, ספירת נקודות המייצגות קלוריות ועוד. זו יכולה להיות דרך יעילה לרדת במשקל אבל באופן פרדוקסאלי  זו לא בהכרח הדרך הטובה ביותר להיות שומרי משקל – כיוון שהספירה המתמדת הופכת את כל תהליך ההרזיה למאבק ולא מאפשרת לו להיות לחלק בלתי נפרד וטבעי משגרת החיים שלנו. לצד תוכניות אלה, ברור שגם דיאטות הכאסח והאינסטנט למיניהן לא מקיימות את ההבטחה שלשמה הומצאו: במקרה הטוב הן יביאו לירידה דרמטית אך זמנית בהחלט במשקל הגוף ובמקרה הרע הן יכולות להזיק לגוף – להביא לסף התייבשות, לחולשה וגרוע מכך. כבר הוכח מעל לכל ספק שדיאטות האינסטנט לסוגיהן לא מעניקות הרזיה לטווח הארוך למי שמשתתף בהן, מה שרק יוצר תסכול ומביא לירידה במוטיבציה.

האם צריכים להיות רעבים כשמקפידים שמירה על המשקל

שומרי משקל אמיתיים הם מי שנמצאים במשקל הגוף הנכון או המתאים עבורם או הגיעו אליו באמצעות דיאטה מאוזנת ומצליחים להישאר באותו משקל לאורך זמן ממושך – אפילו לאורך שנים רבות.  דיאטה מאוזנת היא דיאטה שלא אמורים לסבול ממנה. היא לא מביאה את הגוף למצבי רעב קיצוניים ולא מונעת מכם את כל המזונות הטעימים והאהובים. התאמת דיאטה מאוזנת ובריאה עבורכם יכולה לכלול מזונות בריאים שאתם אוהבים, לצד צמצום (אבל לא מניעה מוחלטת) של צריכת מזונות לא בריאים שאתם אוהבים.

בהדרגה תלמדו ליהנות ממגוון רחב יותר של מזונות בריאים ולוותר על האחרים. התזונה הבריאה – הכוללת מזונות בעלי ערך תזונתי חיובי ושילוב של כל מרכיבי המזון החיוניים ואינה כוללת הרעבה עצמית, תהפוך בהדרגה לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלכם – למשהו שמביא לכם שמחה, חיוניות, אנרגיה וסיפוק ובתנאים הללו תוכלו להיות שומרי משקל אמיתיים: להתהדר בגוף רזה וחטוב ובעיקר במשקל קבוע ויציב, כשסביבכם לא מעט אנשים שנאבקים בדיאטות וממשיכים לרדת ולעלות בחזרה במשקל במעגל מתסכל שאינו נגמר.

איך לשמור על המשקל?

האומנם זה כ"כ פשוט?
האם השומרים על המשקל אמנם בסוף הדרך ויכולים לנוח על זרי הדפנה?
או שמה הם נמצאים רק באמצעיתה או אולי בכלל בסופה?

האמת נמצאת בדרך בה הושג המשקל עליו רוצים כעת לשמור. אם הגעתם אליו בדיאטת כסאח ובמהירות הרי ש"זרי הדפנה" ממש לא לכם ואתם נמצאים בנקודת סכנה ממשית לעליה חזרה במשקל. אם השגתם את המשקל החדש בירידה מתונה תוך הקשבה לצורכי הגוף ושינוי אמיתי בהרגלים שעד כה מנעו מכם לרזות, הרי שאתם באמצע הדרך. ככל שתישארו במשקל החדש יותר זמן כך ילכו ויקטנו הסיכויים שתעלו חזרה.

ומה בנוגע לפעילות גופנית?

אם הגעתם למשקל היעד פעילות גופנית יכולה לעזור אולם לא במידה שנוהגים לחשוב. פעילות גופנית פעמיים בשבוע חשובה לבריאות ולהרגשה פיזית ונפשית טובה אולם כדי שפעילות גופנית תפחית את הסיכוי לעלות חזרה במשקל יש לעסוק בפעילות אירובית 200 דקות בשבוע בדרגת מאמץ גבוהה.

והמחמאות?

המחמאות הן אחת הסכנות הגדולות של השומרים על המשקל! הן יוצרות אשליה מתוקה כאילו היינו רזים מאז ומתמיד ואנחנו יכולים לאכול באופן הרבה יותר חופשי מהאופן בו הקפדנו כשירדנו במשקל. התוצאה היא כמובן תחילתה של עליה במשקל. לכן, הוחמאתם? אמרו "תודה", אל תרחיבו את השיחה בנושא והמשיכו הלאה כאילו לא אמרו לכם דבר.

כדאי שקהל שומרי משקל יקפידו על תזונה נכונה, אשר צריכה להלום את מטרתם לשמור על המשקל לאורך זמן, קל וחומר לאחר תהליך של הרזיה (ממשוף בדרך כלל). ולכן מומלץ להיצמד למתכונים לשומרי משקל.

* לחצו כאן לעמוד מתכוני דיאטה

עוד המלצה לקהל שומרי משקל הנו להגדיר ולסמן נקודות שומרי משקל, על סמך עמידה ביעדי המשקל אשר הוגדרו מראש.

לצאת לריצה

גם בקרב ילדים שומרי משקל חשוב להקפיד על ההנחיות המצויינות תוך התאמה כמובן לצרכיהם, אשר מוצאים ביטוי בעיקר בתהליך הגדילה החכה חשוב בו הם מצויים.

לקהל שומרי משקל אשר נמצאים מחוץ לאיזור המרכז, בו קיימות הצעות ואלטרנטיבות רבות בתחום הדיאטה, כמו מירי בלקין, מומלץ לחפש אפיקים חלופיים כמו מירי בלקין באינטרנט המיועד בדיוק לאותם קהלים, כמו שומרי משקל ירושלים, שומרי משקל חיפה, שומרי משקל רחובות וכן הלאה לקהלים רבים מגוונים ומרוחקים של שומרי משקל.

לסיכום, שומרי משקל אם כן, הם אותם אנשים שמרוצים ממשקלם ועושים מאמץ לשמור עליו. אלו יכולים להיות אנשים שעשו דיאטה ורזו עד למשקל עליו מעוניינים הם לשמור או אנשים שנמצאים במשקל נח עבור עצמם מאז ומתמיד וכך רוצים שיישאר. כך או כך, הדרך הנכונה לשמור על משקל היא ע"י הקפדה על תזונה נכונה, תוך הקשבה לצרכי הגוף ושילוב פעילות גופנית מתאימה.

 

  

 






כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה