הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה עם מירי בלקין
מירי בלקין באינטרנט - חדש
Skip Navigation Links
מירי בלקין באינטרנט

רוצה לרזות? רוצה לשנות את אורח החיים שלך?

חדש! מירי בלקין באינטרנט - דיאטה בהתאמה אישית עבורך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים לך.

ועכשיו מבצע היכרות ללקוחות חדשים!

לזמן מוגבל בלבד!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 
פרטים והרשמה לחוגי ההרזיה של מירי בלקין
לפרטים ולהרשמה לחוגי הרזיה קבוצתיים של מירי בלקין
מלאו את הפרטים או להתקשר לטלפון: 03-5464592
שם מלא
אימייל
טלפון
לרשימת החוגים המלאה >>
 
כתבות
 
מדהים : 105 ק"ג פחות
שתי אחיות רזו 105 קילו בחוגי הרזיה של מירי בלקין
 
סיפור ההצלחה של אמא ובת
אמא ובת רזו ביחד 62 קילו אצל מירי בלקין
 

להרזות מהר


להרזות מהר היא השאיפה של כל מי שמתחיל בדיאטה. אין כמו להתחיל דיאטה ולראות תוצאות כבר על ההתחלה, באופן שכזה ניתן להמשיך את תהליך ההרזיה עם הרבה יותר מוטיבציה. עם זאת כאשר עושים דיאטה, יש לבדוק למה נכנסים, כיוון שיש דיאטות של הרזיה מהירה שבסופו של דבר מסוות נזק לגוף, ויש דיאטות מהירות שעושות את העבודה ואף שומרות על בריאות הגוף והנפש. כך שאם רוצים לרזות מהר, יש לקחת דיאטה שמומלצת ע"י תזונאי או אדם שבקיא בתחום.

להרזות ללא קושי

רוב האנשים חושבים שהרזיה חייבת ללכת יד ביד עם קושי, סבל ומרמור, אך האמת היא שונה. היום ניתן לעשות דיאטה בקלות ואף עם מאכלים טעימים. כך שניתן להרזות מהר בדרך בטוחה ויעילה. על מנת לרזות מהר ניתן לבחור בין מספר שיטות. יש כאלו שמבוססות על תמציות צמחים שמדכאים את תחושת הרעב, יש כאלו שמושתתות על שילובים ספציפיים של אבות המזון ויש כאלו שמשלבים ספורט עם אכילה נכונה. לכל אדם יש את הדיאטה שעדיפה לו, כך שבשורה התחתונה כולם יכולים לרזות בקלות ובמהירות.

גם את יכולה

על מנת לרזות בקלילות ובמהירות, יש לבחור את הדיאטה שמותאמת לכל אחד באופן אישי ע"י היצמדות לתפריט ספציפי בו ניתן לרדת הרבה ומהר. החוכמה היא להישמע להוראות, למינונים ולזמני האכילה. יש לזכור שעיגול פינות ניתן להחליק מול אחרים אך לא מול עצמך. כך שאם נרתמים למשימה ניתן תוך מספר ימים ללבוש שוב את החצאית שנהייתה קטנה, לרדת במספר ולהיראות ולהרגיש הרבה יותר טוב.

ספקנות ועובדות

דיאטה ידועה בתור תהליך ארוך, תהליך שיש להשקיע בו, לשמור על כללים ולהיות חזקים ולא להתפתות. על כן כאשר אנשים שומעים על אופציה בה ניתן  לרדת מהר במשקל, הם עלולים להיות ספקנים. אך אם עושים מחקר קטן, ניתן לשמוע הרבה עדויות על אנשים שניסו את השיטה ויצאו מרוצים. כך שהאופציה של  לרדת במשקל מהר היא לא רק גחמה אלא אופציה מדהימה, בה ניתן לדלג על שלבי הקושי הארוכים, ולהגיע אל שלב התוצאות בצורה מהירה.

זהירות

כאשר מדובר על לרדת במשקל מהר, ללא ספק מדובר באופציה יחסית קלה בה ניתן להשוויץ בתוצאות, אך במקביל אל לשכוח שברגע שבו עוזבים את התפריט של הדיאטה המהירה, מיד חל מהפך וכך עולים בחזרה במשקל. על כן מי שרוצה לשמר את התוצאות, צריך להמשיך ולהקפיד על תפריט דיאטטי, ואף לעבור לתפריט דיאטטי שמיועד ללוות אנשים בתהליך יותר ארוך. באופן שכזה מתאפשר לשמור על התוצאות ואף ניתן להמשיך ולהוריד במשקל ולא רק לתקופה קצרה, אלא לאורך זמן.

למידע על שיטות הרזיה לחצו כאן






כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה