הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה עם מירי בלקין
מירי בלקין באינטרנט - חדש
Skip Navigation Links
מירי בלקין באינטרנט

רוצה לרזות? רוצה לשנות את אורח החיים שלך?

חדש! מירי בלקין באינטרנט - דיאטה בהתאמה אישית עבורך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים לך.

ועכשיו מבצע היכרות ללקוחות חדשים!

לזמן מוגבל בלבד!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 
פרטים והרשמה לחוגי ההרזיה של מירי בלקין
לפרטים ולהרשמה לחוגי הרזיה קבוצתיים של מירי בלקין
מלאו את הפרטים או להתקשר לטלפון: 03-5464592
שם מלא
אימייל
טלפון
לרשימת החוגים המלאה >>
 
כתבות
 
מדהים : 105 ק"ג פחות
שתי אחיות רזו 105 קילו בחוגי הרזיה של מירי בלקין
 
סיפור ההצלחה של אמא ובת
אמא ובת רזו ביחד 62 קילו אצל מירי בלקין
 

דיאטה והרזיה מהירה


דיאטה > כתבות על דיאטה > דיאטה והרזיה מהירה

את עומדת מול הראי. עוד מעט יש לך פגישת מחזור, או פגישה עם איזה אקס, או חתונה של חברה, או כל דבר אחר שגורם לך לרצות להראות פצצה, ומהר. עכשיו, את חייבת להוריד 5 קילו, ואם אפשר אז אתמול. את חייבת להזרות מהר - דיאטה מהירה. אז איך עושים את זה? יש לך חברה שעשתה דיאטת אבטיח, אבל זו לא העונה. אחרת מליצה לך על שייקים שגורמים לירידה במשקל, אחרת על מלתעות ואחרת על צמצום קלורי זה או אחר. אז איך מחליטים על הרזיה מהירה?

התשובה היא לא מחליטים. כלומר כן, אפשר לעשות דיאטה מאוזנת בליווי איש מקצוע, ולרדת חצי קילו עד קילו בשבוע. אך אין ארוחות חינם. כל הדיאטות המהירות מזיקות, גורמות לפירוק שריר, רעב, ירידה במצב רוח ובדרך כלל במקום ירידה במשקל, עליה עם ריבית. הרעב הנוצר גורם תכופות לבולמוסיי אכילה המלווים בהרגשה רעה וכמובן לעלייה במשקל.

היתרונות והחסרונות של דיאטה מהירה מאוד

הרזיה מהירה (או דיאטה מהירה מאוד) היא דיאטה שלא מספקת את אבות המזון הויטמינים והמינרלים הבסיסיים הדרושים, וכך הבריאות נפגעת. נשירת שיער, בעיות בעור, שבירת צפרניים הם רק הסמנים החיצוניים. במקרים חמורים עלולה להתפתח אנמיה ובעיות נוספות. התופעות הגופניות עלולות להופיע חודשים לאחר הדיאטה.


הרבה אנשים חושבים שעל מנת לרדת במידת המכנסיים עליהם לשנות את כל אורך חייהם, להתחיל לעשות ספורט, לנקות את המקרר שלהם מרוב מרכיביו, להתחיל לבקר בחנויות טבע, ולהיות כבולים לתפריט דל. בדיוק לטובת האנשים שלא בנויים לדיאטה כוללת, הומצאה הדיאטה המהירה. דיאטה זו מאפשרת לאנשים לעשות אומנם שינוי בהרגלי האכילה שלהם, אך השינוי אורך רק כמה ימים. בתום מספר ימים ניתן לגלות  שהדיאטה אכן הניבה תוצאות וניתן לרכוש מכנסיים במידה יותר קטנה.

חשוב לזכור שלגוף קצב ירידה משלו, והתפיסה כי לא ניתן לרדת מעל לקילוגרם אחד בשבוע אינה קלישאה. הרזיה מהירה היא לרב פנטזיה עם מחירים כבדים. ובכלל לא מומלץ להיכנס לדיאטה שמוגבלת בזמן, דבר שמלחיץ ולא מביא לתוצאות טובות.
אז נכון, תמיד תשמעי על זו שירדה 20 קילו בחודשיים והתהפכו חייה. אך נשאלת השאלה מה מצבה חודשים נוספים אח"כ והאם לא פגעה בבריאותה תוך כדי התהליך.

 הרבה אנשים שגילו את כוחה של הדיאטה, הן על המצב הבריאותי נפשי והן על הצד החיצוני, מחליטים שהם כ"כ מרוצים מהתוצאות ועל כן הם מוכנים לאמץ את גישת הדיאטה באופן קבוע. באופן שכזה ניתן לשמר את התוצאות שהושגו בזכות הדיאטה המהירה, ואף לשפר את התוצאות באופן מתון ומוצלח. כך שעשיית דיאטה מהירה מאוד הנו צעד מומלץ ביותר לכל מי שרוצה כניסה נעימה ומפרגנת לעולם הדיאטות. לא פעם, דיאטה מהירה מאוד, מהווה פתיחה מתגמלת לאנשים שעדיין לא בטוחים לגבי כניסה לעולם הדיאטה באופן מחייב.

השגחה וחיזוק חיובי

כאשר מדובר על דיאטת כסח יש להקפיד שאיש מקצוע עובר ביחד אתכם את התהליך. אחרת יש חשש לקריסה גופנית. דיאטת  כאסח מביעה התחייבות מלאה של האדם לתהליך. דיאטה זו אומנם עלולה להישמע מאיימת וקשה כיוון שמדובר בשוני גדול שנעשה בהרגלי האכילה, אך מנגד אם נעזרים בקבוצות תמיכה, בליווי צמוד של איש מקצוע ובתפריטים מגוונים, ניתן גם להתאהב בדרך החדשה ובכך להשיג את התוצאות הרצויות בצורה בריאה ומוצלחת.

 לא פעם אתם נתקלים במכר שלא התראיתם עמו מספר שבועות, ופתאום נדהמים לגלות שהוא נראה מצוין והשיל מעליו מספר קילוגרמים מיותרים. לאחר שעוברת התדהמה, מבינים שאותו מכר פשוט החליט לקחת את עצמו בידיים ולטפל באופן מהיר במשקל העודף שהציק לו. לאחר שהוא מקבל פרגונים מחזקים מהסביבה, הוא יכול לקבל את התמריץ לו היה זקוק, על מנת לאמץ את הדיאטה אל שגרת יומו.

קבוצת תמיכה

כאשר מדובר על דיאטת כאסח, מומלץ ביותר להיפגש עם קבוצת תמיכה, עם אנשים שעוברים את אותו התהליך. באופן שכזה ניתן ללמוד מניסיונם של אחרים, ניתן לקבל עצות, לקבל חיזוקים חיובים, ומעל הכול ניתן לקבל התרעה ברגע שמגזימים. לא פעם אנשים נשאבים אל תוך הדיאטה ובכך עלולים גם להגזים באופן שמסכן את בריאותם. הגעה אל קבוצת תמיכה מאפשרת להישאר תחת שליטה מקצועית, כך שאם יש הסתה לכיוון לא בריא, כלומר מגזימים בדיאטה באופן שמסוכן מבחינה בריאותית, ישר ניתן לקבל קריאת אזהרה משאר חברי הקבוצה.

אפשר גם אחרת

לצערנו דיאטה אמיתית אינה תוצר של גלולת קסם. על מנת להצליח בדיאטה יש להתחייב לתהליך. התהליך הנו ארוך, לעיתים מאתגר, אך ללא ספק גם מתגמל. כך שמי שבוחר בדרך הקיצור של דיאטה מהירה, מצד אחד אכן יצליח להשיל מעליו מספר קילוגרמים בתקופה קצרה, אך מנגד עליו לדעת שמרגע שמפסיקים להשקיע בתפריט הדיאטטי, עלולים לחזור תוך מספר ימים אל המשקל הקודם, התוצאות עלולות להיעלם באופן מהיר.

הרגע בו מחליטים לעבור למשטר של דיאטה, הנו רגע חשוב שיש להפנים. ברגע הזה יש הרבה כוח, כוח שצריך להיתמך בו ברגעים בהם פוזלים אל עבר צלחת פסטה עתירת קלוריות. עם זאת על מנת לעשות דיאטה אין צורך בהכרח לעמוד במבחן לאורך זמן, כך שאם בוחרים בדיאטה מהירה, כל שיש הוא להחזיק מעמד מספר ימים. כאשר ידוע מראש שהדיאטה דורשת רק מספר ימים של השקעה, ניתן יותר להתמיד ובכך להשיג את התוצאות הרצויות.

 

* למי שאין זמן ללכת לדיאטנית או להגיע לחוגי הרזיה, פתחנו במיוחד עבורכם את דיאטה און ליין בה מורכב לכם תפריט תזונתי בריא לפי העדפות המזון שלכם ואנו עוכבים באופן אישי אחר התקדמותכם.

 





כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה