הפוך לדף הבית   |   שלח לחבר
דיאטה עם מירי בלקין
מירי בלקין באינטרנט - חדש
Skip Navigation Links
מירי בלקין באינטרנט

רוצה לרזות? רוצה לשנות את אורח החיים שלך?

חדש! מירי בלקין באינטרנט - דיאטה בהתאמה אישית עבורך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים לך.

ועכשיו מבצע היכרות ללקוחות חדשים!

לזמן מוגבל בלבד!

לפרטים נוספים לחצו כאן
 
פרטים והרשמה לחוגי ההרזיה של מירי בלקין
לפרטים ולהרשמה לחוגי הרזיה קבוצתיים של מירי בלקין
מלאו את הפרטים או להתקשר לטלפון: 03-5464592
שם מלא
אימייל
טלפון
לרשימת החוגים המלאה >>
 
כתבות
 
מדהים : 105 ק"ג פחות
שתי אחיות רזו 105 קילו בחוגי הרזיה של מירי בלקין
 
סיפור ההצלחה של אמא ובת
אמא ובת רזו ביחד 62 קילו אצל מירי בלקין
 

דיאטה בצבא


הינו אתגר לא פשוט. ידוע לכל כשמשעמם נוטים לאכול יותר מתוקים, כך שלא פעם בזמן השירות הצבאי קל להימצא בסיטואציות שכאלו. כמו כן עם כמה שהמטבח הצבאי משתדל לשמור על תזונה איכותית, ניתן למצוא מספר לא מבוטל של חדרי אוכל שמבוססים על טהרת השמן. כל שלשמור על דיאטה בצבא יכולה להיות משימה לא פשוטה ואף מאתגרת. עם זאת למירי בלקין יש שיטות אפקטיביות שהוכיחו את עצמן אצל אוכלוסיית החיילים, כך שאם רוצים לרזות או מבקשים לשמור על המשקל הקיים, זוהי משימה אפשרית.

יתרונותיה של דיאטה בצבא

אחת מיתרונותיה הבולטים של דיאטה בתקופה זו, היא הסביבה התומכת. מקרים רבים מצביעים על דיאטה שהחלה אחת הבנות שבחמ"ל, וישר הצטרפו אליה שאר חברותיה. כך שניתן לומר שדיאטה בצבא מגובה בסביבה מכילה ותומכת. כמו כן כאשר נמצאים במסגרת צבאית בה הכול מוגדר ע"י אחרים, נחמד לעשות דיאטה אישית, כיוון שכך ניתן לשלוט ולהחליט באופן עצמאי. כמו כן כאשר מדובר על  דיאטה בצבא, אין להגזים ויש להימנע מהשוואות לשאר הבנות.

משבוע לשבוע

כאשר בנות עורכות דיאטה בזמן הצבא, ניתן לחלק את הדיאטה למטרות שבועיות. באופן שכזה בכול חמשוש שיוצאים הביתה, ניתן לעלות על המשקל ולבדוק את ההישגים. כך שנחמד להצמיד את היעדים אל לוח היציאות. כמו כן כפי שיש טבלת ייאוש ליום השחרור, כך ניתן לחלק את המטרה העיקרית לתתי מטרות ולצרף אל טבלת הפז"מ את היעדים שבדרך. כך ניתן לעקוב אחר התהליך בצורה יותר מעודדת.

תירוצים בבית הדין הצבאי

ניתן למצוא מגוון של גורמים שמעכבים את הצלחת הדיאטה בצבא. ניתן להפנות אצבע מאשימה אל חדרי האוכל שמספקים אוכל מטוגן, ניתן להפנות אצבע מאשימה למשמרות הארוכות שמצריכות משהו מתוק על מנת להמתיק את המשמרת, וניתן להפנות אצבע מאשימה אל הקיוסקים שבעיקר מספקים מאכלים מתוקים ופחות בריאותיים ומזינים. לכל הקשיים האלו מירי בלקין מודעת, ועל כן היא מתאימה שיטות הרזיה מיוחדות שמתמודדות עם הקשיים לחיילים שמבקשים לשמור על דיאטה או לפתוח באחת חדשה.

למידע על דיאטה  לחצו כאן

דיאטה לחיילות

העלייה במשקל אופיינית בעיקר לנשים המשרתות בתפקידים משרדיים (ולכן אתייחס מעתה בלשון נקבה). השעמום, הקרבה לשק"ם, השעות הארוכות, כל אלה מקדמים את הנישנושים. טוסט, מאפים, חטיפים פיצוחים. העלייה הממוצעת במשקל במהלך השירות הצבאי היא של 8 ק"ג! אז איך עושים דיאטה בצבא? הנטייה היא לוותר ולחכות לשחרור. אז יהיה יותר קל, יהיו פחות פיתויים, השגרה תשתנה. אך לא כך הדבר. ככל שמתחילים מוקדם יותר, כך העלייה קטנה יותר וקל יותר לשלוט בה.

דיאטה בצבא היא משימה לא פשוטה. במיוחד עם כל המשרד בו את משרתת מכין טוסטים מהבוקר וממלא את החדר במאפים בכל הזדמנות. הדרך הטובה ביותר היא לגייס את חברייך למשרד. אז זה הרבה יותר קל. אך גם אם לא, בל נאמר נואש. הכל תלוי בתכנון ובכח הרצון. ואולי המושג דיאטה בצבא הוא לא מושג מתאים, אלה ריסון מסויים והכנסת פריטים מזינים ומשביעים לתפריט.
 אז כמה חוקי יסוד:
·         להקפיד לשתות הרבה מים 8-12 כוסות, להפחית קפה, משקאות ממותקים ודיאט
·         אם יש מקרר במשרד למלאו בירקות, פרות, יוגורטים וגבינות עד 5%
·         להביא אוכל מבושל מהבית, או אם קונים באזור, להעדיף סנדוויץ מלחם מלא, עוף עם תוספת לא מטוגנת וירקות, פסטה עם רטבים על בסיס עגבניות, נודלס או סושי.
·         הכי חשוב, להקפיד על סדר. 3 ארוחות עקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים קלות. להקציב חטיף אחד ביום, ולא להיות רעבים.

חשוב לזכור. גם אם לא עשית דיאטה בצבא, אך הפסקת את העלייה במשקל, הרווחת משמעותית וטווח ארוך.

דיאטה לחיילים ודיאטה לחיילות היא למעשה לא ממש שונה מדיאטה לאזרחים. ההבדל המשמעותי שיכול להיות הינו בזמינות האוכל. בד"כ לחיילים לא ממש מאפשרים לבחור ממגוון גדול של מזונות ולכן לא תמיד ניתן להקפיד על תזונה נכונה. המושגים של צה"ל לגבי תזונה נכונה לא תמיד תואמים את טעם החיילים והחיילות ולכן דיאטה של החיילים או החיילות מסתכמת בכמה פרוסות לחם עם שוקולד עליהם. אפשר וניתן לעקוף את זה על ידי אכילת יותר ירקות, שבד"כ זמינים בבסיסי צה"ל ועל ידי הבאת אוכל מהבית, במידה וניתן.

דיאטה לאחר הצבא

דווקא בתקופה לאחר הצבא הרבה מאוד חיילים וחיילות לשעבר מצליחים להוריד ממשקלם מספר לא קטן של קילוגרמים. הסיבה לכך בד"כ טמונה בעצם השינוי הגדול. לאחר תקופה כל כך ארוכה שבה לבשנו מדים אנחנו חוזרים באופן קבוע למלתחה הרגילה שלנו ומגלים שהרבה מאוד בגדים כבר לא עולים עלינו. ברגע שהתובנה נוחתת עלינו אנחנו פתאום מקבלים דחף חזק שמבקש להחזיר את המצב לקדמותו. בנוסף התקופה שלאחר הצבא מביאה עימה הרבה מאוד סידורים והתרוצצויות. האנדרנלין מפמפם בקצב ואנחנו רוצים להספיק הכל ועכשיו. זו הסיבה שדיאטה לאחר הצבא היא דיאטה שנחשבת יחסית קלה. פשוט אין לנו זמן או עניין לעסוק באוכל כל היום. אז גם אם לא הצלחתם לעשות דיאטה בצבא כחיילים וחיילות, אל תאבדו תקווה. דיאטה לאחר הצבא גם היא אפשרות לחזור לגזרה הדקה.

בדיאטה און ליין עם מירי בלקין תוכלו להרכיב לכם תפריט דיאטה אישי לפי טעמכם וכך תוכלו לחסוך זמן במחשבה על מה וכמה לאכול.

* חשוב לזכור כי לפני כל כניסה לדיאטה יש להיוועץ עם דיאטנית להתאמה אישית






כל הזכויות באתר זה שמורות למירי בלקין (B Diet), מומחית לדיאטה, מנחת קבוצות הרזיה.
מירי בלקין, בעלת שיטת דיאטה ייחודית אשר מסייעת לילדים, נוער ומבוגרים לרדת במשקל.  תקנון

מירי בלקין
 

דיאטה
אודות
עשו את זה
שומרי משקל
מן התקשורת
 
מידע שימושי
 

הרזיה
לרדת במשקל
פורום דיאטה
מחשבון קלוריות
טבלת קלוריות
 
מתכונים ותפריטים

מתכונים דיאטטיים
פורום מתכונים
תפריט דיאטה
תזונה נכונה
שאלות נפוצות בדיאטה
סוגי דיאטות

סוגי דיאטה
דיאטת אטקינס
דיאטת כרוב
דיאטה און ליין
דיאטה מהירה
 
קישורים שימושיים

מכתבי תודה
מהעתונות
סרטונים
 דוחות שותפים
שיווק ותחזוקה